FAQs: Preguntes freqüents

Compra les teves entrades on line en només 5 passos:

 
 
    1. Selecciona l’espectacle i tria el nombre i tipus d’entrades que vols.
    2. Si vols entrades per a més espectacles, prem “Continuar amb la compra”, i si no, prem “Finalitzar”. Si compres per a més d’un espectacle, pots accedir a la teva llista de compres a “Les meves compres” (a la part superior dreta del web), on podràs modificar i/o eliminar entrades.
    3. Una vegada prems “Finalitzar”, comprova que la llista d’entrades és correcta i omple les dades de pagament. Prem “Continuar”.
    4. Veuràs un missatge de finalització de compra i rebràs la notificació de compra al teu correu electrònic, i la possibilitat d’imprimir les entrades amb el detall de cada sessió i, en el seu cas, les instruccions de recollida.
    5. Imprimeix les entrades o guarda-te-les al teu telèfon mòbil, i presenta’t a l’espai d’actuació. Si has adquirit alguna entrada amb descompte, hauràs de mostrar l’acreditació al porter de la sala.

 

 

Per què he de donar les meves dades per comprar entrades?

 
Per beneficiar-te de les funcionalitats següents:
  • Accedir a les teves entrades pendents de recollir
  • Fer el seguiment de les teves entrades
Les teves dades relatives al pagament (per exemple, el número de targeta de crèdit o de dèbit), no es queden mai emmagatzemades al sistema. Les hauràs d’especificar a cada compra.
L’encriptació és essencial per tal de garantir la seguretat de les transaccions. El sistema de venda de la Mostra utilitza una encriptació SSL per protegir totes les dades personals i els mitjans de pagament. A totes les pàgines segures que comencen per “https://” (“s” significa “segur”), la informació està encriptada i, per tant, protegida abans de ser enviada. D’aquesta manera, és impossible cedir aquestes dades de forma no autoritzada durant la seva transmissió. L’Ajuntament d’Igualada (organitzador de la Mostra Igualada) es compromet a protegir les teves dades personals i la teva privacitat, i et garanteix el compliment de la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de protecció de dades personals.

 

 

Es poden comprar entrades per més d’un espectacle?

 
Sí i fins a un màxim de 20 entrades per espectacle. Per fer-ho disposes de l’apartat “Les meves compres” (ubicat a la part superior dreta de la pàgina amb la icona d’un carro de compra), on sempre podràs accedir per veure un resum de les entrades i espectacles seleccionats i finalitzar la compra després. Aquest apartat també et permet modificar o eliminar les entrades seleccionades. Quan vulguis finalitzar la compra, prem el botó “Finalitzar” (al final de la llista de compres) i introdueix les dades relatives al pagament d’entrades per completar la compra.

 

 

Després de seleccionar el nombre i tipus d’entrades, què he de fer per continuar?

 
Una vegada has seleccionat el nombre i tipus d’entrades, has de prémer el botó de continuar que hi ha al final de la llista de tipus d’entrades. Veuràs un resum amb el nombre total d’entrades i el seu import, i a sota tres botons per continuar la teva compra: Cancel·lar / Continuar amb la compra / Finalitzar. Si vols comprar entrades per a més espectacles, prem “Continuar amb la compra”: les entrades que ja has seleccionat quedaran reservades en l’apartat “Les meves compres”, on sempre podràs accedir per veure un resum de les entrades i espectacles seleccionats i finalitzar la compra després. Si vols finalitzar la compra, prem el botó “Finalitzar” i introdueix les dades relatives al pagament d’entrades per completar la compra.
 
Si has triat entrades amb el descompte del Tr3sC, al final del llistat t’apareixerà un formulari on cal que introdueixis el teu número de soci i el teu PIN per continuar amb la compra.

 

 

No puc fer la meva compra

 
Revisa que hagis omplert tots els camps obligatoris. Si has deixat algun camp sense omplir, o bé alguna informació és incorrecta, apareixerà un missatge d’avís indicant l’error. 
És aconsellable que facilitis el correu electrònic que fas servir normalment i també el teu telèfon mòbil, per si t’hem d’avisar de qualsevol incidència.

 

 

Quins mètodes de pagament puc utilitzar?

 
Targetes de crèdit i dèbit: Visa, Eurocard/Mastercard, Maestro, Euro 6000.

 

 

El meu pagament ha estat denegat. Què puc fer?

 
Contacta amb la teva companyia de targeta de crèdit i/o dèbit, o amb l’entitat bancària que la va emetre, o bé torna-ho a provar amb una altra targeta. L’autoidentificació i la validació del pagament és responsabilitat de les institucions de crèdit. El teu pagament pot haver estat denegat per haver excedit el teu límit de crèdit o per tenir la targeta bloquejada.
Recorda que la compra es fa mitjançant un pagament segur i, per tant, la teva entitat bancària et pot demanar una clau d’autorització per fer el pagament (coordenada, sms al mòbil, etc). Sense aquesta clau (que et facilita la teva entitat bancària) el teu banc no autoritzarà el càrrec i la compra no es finalitzarà.

 

 

A quins descomptes puc accedir?

 
A través de la venda d’entrades online, s’ofereixen descomptes per als menors de 13 anys i els socis del Tr3sC. Mostra Igualada ofereix però més descomptes només aplicables en la compra d’entrades a taquilla.

 

 

Com puc modificar o anul·lar la meva compra?

 
La compra de qualsevol entrada per la Mostra Igualada és una compra en ferm, sense dret a canvi ni devolució.

 

 

Quines despeses de gestió hi ha?

 
La compra d’entrades a través d’aquest sistema de venda té una comissió de 50 cèntims per entrada en concepte de despeses de gestió.

 

 

Recollida d’entrades / Distribució

 
Com puc accedir a les meves entrades?
A través del nostre sistema, rebràs una notificació de compra al teu e-mail (el que ens has indicat durant la compra) confirmant que la compra s’ha realitzat correctament i indicant el nombre i tipus d’entrades i els espectacles per als quals les has comprades. Per cada entrada comprada, et sortirà una pàgina amb un codi QR de referència. Això és la teva entrada, imprimeix-la i presenta’t a l’espai d’actuació. També pots accedir a la llista d’entrades comprades a través de l’apartat “Les meves Entrades pendents de recollir”.
 
Si no rebo l’e-mail de confirmació de compra, què puc fer?
Pot ser que l’adreça d’e-mail que hagis especificat durant la compra sigui incorrecta o falsa, o bé que el filtre antispam hagi bloquejat l’e-mail de confirmació. Pots verificar si s’ha realitzat la compra correctament a l’apartat “Les meves Entrades pendents de recollir”.
 
La notificació de compra és vàlida com a entrada?
Perquè considerem l’entrada comprada per internet com a vàlida, us haureu d’assegurar d’imprimir totes les pàgines que us surtin, on hi ha de constar el número de referència de la compra i l’especificació de l’espectacle comprat (dia, hora, espectacle i lloc). En alguns casos us demanaran també que mostreu el DNI o la targeta de crèdit/dèbit amb la que heu fet la compra, no us l’oblideu.
 
Les entrades són numerades?
No, les entrades per als espectacles de la Mostra Igualada no són numerades, per la qual cosa recomanem ser-hi amb l’antel•lació suficient per poder escollir els seients que vulgueu.
 
No trobo el correu amb les entrades. Què puc fer?
Dirigir-te a les taquilles de la Mostra (ubicades a la Plaça de Cal Font) durant els horaris d’obertura i, presentant el teu DNI o la targeta amb que has comprat l’entrada, comprovarem que la teva compra s’hagi realitzat correctament i et donarem les teves entrades.