Preguntes freqüents

Sobre la venda d’entrades

 

On puc comprar entrades?

Consulta l’apartat ‘Punts de venda’ a venda d’entrades.

 

Com puc registrar-me al web de compra d’entrades?

Per accedir al sistema de venda d’entrades cal crear un compte d’usuari. Entra aquí i només cal escriure el teu correu electrònic, escollir una contrasenya i emplenar les caselles amb les teves dades.

Si has oblidat la teva contrasenya, cal que en demanis una de nova. Fes clic a “Recupera contrasenya” i t’enviarem una nova contrasenya al teu correu electrònic, que podràs canviar des de la teva Zona personal.

 

Com puc recuperar la meva contrasenya?

Si has oblidat la contrasenya, fes clic a “Recupera contrasenya” i rebràs una nova contrasenya al teu correu electrònic, que podràs canviar des de la teva Zona personal.

 

Com puc modificar les dades del meu compte?

Pots modificar les dades personals del teu compte accedint a l’apartat “Zona personal”.

 

Com puc aplicar el codi promocional a la compra d’entrades?

Si tens un codi promocional, després de seleccionar els seients i fer clic al botó “Continua”, sortirà un desplegable amb el títol “Tens un codi promocional?”» on hauràs d’introduir el codi i fer clic a “Validar”.

 

Com puc imprimir les meves entrades?

Un cop finalitzada la teva compra, rebràs un missatge de confirmació al teu correu electrònic que indicarà que la teva comanda ha estat processada correctament i amb un enllaç per imprimir les teves entrades.

 

Puc portar les entrades al meu mòbil?

Pots venir a la Mostra Igualada amb les teves entrades al mòbil. Al correu de confirmació de la compra, s’adjunten les entrades en un format òptim per a portar-les al telèfon mòbil. De fet, si reps el correu al mòbil, recomanem dur-les al mòbil i evitar imprimir-les.

 

Puc canviar les meves entrades?

L’adquisició d’una entrada representa l’acceptació de les seves condicions de compra i una vegada adquirida l’entrada no podrà ser canviada, ni se’n podrà retornar l’import. Veure les Condicions de la compra d’entrades.

 

Què he de fer en cas de suspensió d’un espectacle?

En cas de suspensió d’una funció, pots demanar la devolució dels diners. Per fer-ho, t’has de posar en contacte amb la Mostra escrivint un correu electrònic a info@mostraigualada.cat. El termini màxim per gestionar les devolucions és de 60 dies des de la data de la suspensió.

 

 

Sobre els espectacles

 

Com puc saber la durada d’un espectacle?

Pots consultar la durada de cada espectacle programat  entrant a la fitxa de cada obra a l’apartat Programació d’aquest mateix web.

 

Puc veure per Internet la disponibilitat d’un espectacle?

Sí. Si en el web de venda d’entrades selecciones l’espectacle, el dia i la funció, es carregarà el plànol del recinte i podràs veure’n la disponibilitat. Si no queden entrades per la funció, veuràs el missatge “exhaurides”.